lucia 2008

Nå, jag tycker att lucian slutade ganska bra faktiskt. Alla var så söta, tärnorna, stjärgossarna, tomten och även våra lucior. Men att göra tre föreställningar med samma program var aningen tråkigt. Man fick så ont i ryggen och i axeln. Mysigt vad det dock, nått så otroligt. Och med snön fallen (mycket snö!) blev det bara mysigare. Jag snubblade inte, eldade inte upp någon, och kom till och med ihåg texten. Så jag är nöjd.

lite bilder kommer nu.
   
  
 
   

sådär det var allt jag hade att bjuda på idag.
nu ska jag ner till vårdcentralen och ta spruta, rädda mig?!
Ikväll blir det bowling, ouhhff :D we like.

jag ställer alltid upp för dig, men vad får jag ut av det?
- skitsnack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0