på andra sidan kontinenten

Är det bara jag som stör mig på folk som besöker ens bilddagbok, någon man inte känner eller något. Och själva har gästlösen så att man inte kan kolla tillbaka? Inte för att jag är bilddagboksnötarN #1. Men så sjukt störigt ändå. Man skaffar ju inte bilddagbok om man inte vill att folk ska kunna se ens bilder, eller vad säger ni?

Min kväll har iallfall varit toppen bra. Mest för att jag har varit så extalterad över det med att besöka hunden, och för att mina favorittjejer kom på besök. Vi pratade, sjöng sinstar, kollade på "ghostmovies" på youtube, pratade lite till, skrek, och sedan var det tack å adjö. Alltid hur trevligt som helst att umgås med dessa flickor. Ni är toppen, bästigast!

Fisk is home! Am I happy, or am I ?! :D
Det har varit en bra dag som ni hör, och kan läsa er fram till. Bättre blir den, för snart ska jag sova. godnattens.



Kommentarer
m

precis, det är så sjukt...

2008-12-29 @ 09:59:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0