you hade your chance

dålig update idag. Ingen särskild lust faktiskt. Men nu kommer det. Dagen har varit lugnt, och som jag trodde så fick jag inget av det jag hade tänkt hinna med gjort. Rummet är fortfarande stökigt, och boken ligger så fint i min skolväska, orörd. Istället tog jag mig en promenad till Ikea, träffade Adam, Annie, och Stacey. Traskade runt där ett tag, sedan fick jag skjuts hem. snällt! Körde och hämtade Salome sedan, KALLT! Men väl hemma hade vi det jättemysigt. Mamma gjorde bullar och té till familjen och vi satt och kollade på paradise hotel. När vi fikat klart blev det prison break för min och salomes del. Har börjat från början nu, det gillade inte Sara. Så jag ger väl upp med att kolla på den serien, och håller mig till one tree hill istället. Det är så mycket bättre.

When you can live forever,
What do you live for?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0