you and me. we should be, making a memory.

nu har vi förflyttat oss ytterligare några dagar in på 2008. tiden går fort när man har kul som det sägs. denna veckan har varit ganska så slapp, dock inte så rolig. måndagen började som alltid med skola, hade gymnastik på idrotten, ganska så roligt faktiskt, men det var väl de enda på hela den dagen som vart skoj. :P, På kvällen vart de träning, och den gick väldigt bra, tyärr inte för pernilla som skadade ryggen ganska så rejält. "/, jag hoppas det är bättre med dig nu :).  Tisdagen vart det  matstrejk, därför kände vi att vi behövde äta lite onyttigt och stack därför för att äta på amigo, namnam! :) ingen träning på den kvällen, segt som tusan. men nåväl. Onsdag, tråkdag det också, som alla mina andra dagar. (a), idrotten vart skojs, gymnastik idag igen, och några veckor framöver?! :)
jag och paulina hade lite roligt ivartfall!

Kristin: FYFAN vad de luktar paprika :O.
Paulina: Ja, jag rapade nyss :$ :D .

nåväl, på kvällen hände verkligen ingenting, skjut trist och drygt. Nåväl, sen blev de torsdag och vi firade sara efterskolan för hon fyllde byxmyndig! GRATTIS GULL! <3. trevligt med tårta&prata gamla minnen :) eller , gamla&gamla. minnen ivartfall :). Ogge&totte&salome vart där också, så det var lite extra trevlisch! :). skippade konfan, lalalala! sen vart de att cykla ner till träningen och träna småttingarna, finemang! :) lite drygt att cykla från möckeln baraa, och jag som knappt hittade :$:$ . lala. igår gjorde jag inte heller någonting, stannade hemma från skolan, inte sovit en blund&huvudvärk. skulle träffat johan. men de sket sig, b-l-ä.  så ska träffa honom today istället, finemang! :). mina planer med att sola med pau igår gick också ganska åt skogen, jag ville ju verkkligen, bajs på det säger jag!  nåväl, får ta det en annan dag! :) nu ska jag dratta&fixa iordning mig, PUSSPÅER! <3

image41


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0