for some people, truth doesn't exist.

Ja och så sitter man här igen, uttråkad till tusen.

Igår var en trevlig kväll.  Johanna kom förbi en sväng, satt och pratade lite. Efter någon timme så cyklade vi ner till bökhult där vi träffade Kasper&Simon,  även Salome och Angelica. Pratade mest och så tittade vi på film. Sjätte sinnet tror jag vi tittade på., och jag bokstavligen hatar simon efter det. :) ifall ni nu skulle råka anteckna. Väldigt synd att kasper&simon åker hem nu, har varit trevligt att få träffa dem igen. Next summer too? (:  Cyklade hem vid typ, halv tolv kanske. Kollade ytterligare på en film när jag kom hem, men det blev inte så mycket med det eftersom jag snabbt somnade i sängen.

Idag har dagen gått rätt fort ändå. Vaknade, duschade och sen åkte vi ner och handlade lite. Kom hem, jag och sis lagade tacos, mumma! sen somnade jag, som alltid. But that's me. hähä. Idag har det iallfall inte regnat något, vad jag har märkt iallfall. Jag hoppas verkligen det blir fint väder nu. Vädret har ju inte varit något att hurra över detta lovet iallfall. det kan vi nog alla säga. Men tummarna är knytna fortfarande och vi hoppas på det bästa. Nu ska jag ut en runda. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0