hällevik 2008

Imorgon åker vi till hällevik, hällevikslägret, gymnastik 2008.
Ser mycket fram emot detta, och packa har verkligen inte varit det lättaste kan jag säga. Min väska är redan full, och jag har ungefär fått med en tredjedel av vad jag ska ha med. Hur ska det här gå kan man ju då undra? Ja, en fråga jag själv inte kan svara på. Men frågan är om jag verkligen tar med saker jag faktiskt behöver, eller om det är en massa andra saker som trillar i väskan också? Jag hatar att packa, alltid är det något  man missar, vilket jag är tusen på att jag kommer att göra nu också. Men just nu orkar jag inte fortsätta packa, jag stiger upp en timme tidigare istället och packar klart resten. Ja, så får det bli, för nu ska jag titta på någon film.

Ha det så bra allesammans så hörs vi när jag kommer hem, lördag vill säga! :) big kiss!
over and out
kristin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0