It's amazing how everything can change in a blink of an eye.

Jag hade hoppats på en trevlig kväll med gott sällskap. Och visst, jag hade en trevlig kväll och gott sällskap, men ändå var det något som inte var  bra. Ja antar att man inte alltid kan lyckas med allting. Men ja, det började hos mig, fix och sådant. Sen började folk komma. fick en ros och två chokladaskar av några från klöxhult. Tack så jätte mycket, supersött :) Ja, sen kom det mera folk och sådant. Så det blev prat och så. helt okej.

Drog ner till byn sen vid halv 1. De ville käka på torggrillen som inte var öppen. Men vi stannade kvar i byn och pratade en massa. trevligt, trevligare än här hemma, faktiskt. haha. Jaja. Om en och en halv timme åker jag iallfall till östersjö. Får väl se om det blir roligt där, ska ju visserligen bara vara där under dagen, men det kan ju vara trevligt ändå :)  Gott sällskap får jag ju också. kanon :) puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0