jag vill inte göra det utan dig, inte heller med.

Idag har vi äntligen få se en liten skymt av solen. Tyvärr är det alltid något som förstör det, idag var det molnen. Men jag hann iallfall ligga och dra mig en stund i solen. Det var mycket efter längtat. Jag blev till och med sugen på att åka till strömsnäsbruk, men ja, det blev inte riktigt av. Så jag hoppas vi får fler såna dagar med sol så jag någon gång kan ta mig utanför huset och älmhult iallfall. Ingen som är hemma heller, trist. Men snart kommer alla hem, och då åker ju jag. Men det ska bli riktigt roligt iallfall.

Kanske blir östersjö på lördag, jag hoppas verkligen det. Och om det blir av, så blir det med mina favorittjejer. Kanon. Nä nu har jag inte så mycket mer att säga för idag. Have a nice day! puss



Kommentarer
charlotte

Jätte fin stor Gucciväska med siden scarf ,så gott som ny endast använd vid 2 tillfällen.

Intresserad? Skriv till mig :) Skynda!! Jag har bara EN.

2008-07-16 @ 20:21:12
URL: http://snigelbebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0