tonight will be the night that I will fall for you.

Idag har jag haft en super dag som startade i växjö med sara. Shopping är aldrig fel. Dock fick jag ju inte så mycket shoppat, men smink blev det så det räcker ett tag nu iallfall. vilket var ganska så behövligt, verkligen.  En stor fråga är ju, varför alla dessa färger? Ja, en stor fråga jag och sara antagligen aldrig kommer få ett vettigt svar på. Men smaken är som baken, inte sant? Ja, där var vi i ett par timmar, hann också med en liten fika. Sedan bar det mot hemmet igen. Toppen trevligt iallfall. Somnade i soffan när jag kom hem, shopping tar kål på en, det kan jag lova.

Har dessutom varit ute på sjön med pappa idag. Fiske. Men inte för mig, alldeles för tråkigt så jag roar mig alltid med annat. Men det är faktiskt härligt att bara glida runt på vattnet och höra vattnet skvällpa mot båten, och fiskmåsar som skriker kombinerat med lite solsken. Absolut totalt gött. Lagade mat när jag kom hem, stuvade makaroner och kycklingköttbullar(?) Kan ju diskuteras hur gott det blev på en skala, men jag åt iallfall utav det och lever än.

Nu har jag bara suttit och tittat på summerland, skönt att bara relaxa.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0