tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Nu skulle jag påstå att mitt kära sommarlov har börjat. Lite sorgligt med sista dagen idag, och jag har haft det riktigt roligt faktiskt. That's the point sara, right? Haha. Så sen är det hej och välkommen pengar. Okej, överdrivet mycket blir det ju faktiskt inte, men det duger som sommarpengar iallfall. Blir ju växjö med Sara snart hoppas jag på, eller vi har pratat om det. Vi har även pratat om att sova ute på min kära studdsmatta på söndag eller något, och om det är fint väder vill säga. Som idag ungefär. Idag har det ju varit riktigt härligt. Efter att jag slutat jobba, vid 11 vill säga, så la jag mig ute på studdsmattan och solade. Har legat där näst intill hela dagen. eller okej, kanske inte, men det känns som det iallfall. Ikväll händer inget särskilt vad jag vet om nu, får väl se om jag träffar någon/några kompisar. Längesen jag träffade någon nu.

Imon... hoppas jag på fint väder, kanske drar ner till bökhult och solar då. Kanske ett dopp också? Fast, det skulle jag inte kunna tro skulle hända. Ska även ut i byn och köpa lite konfapresenter m.m. Efter som på lördag smäller det för sommarkonfirmanderna. To be honest, så kommer jag dö av tristess. Eftersom jag måste sitta i krykan på båda gudstjänster. schiesses. Får väl ta med en kudde eller något så jag kan nana emellan (:  

nu ska jag kila ut i det najsiga vädret, yepyep! Puss (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0