besvikelse.

Sitter i skolan och har precis pratat betyg med Camilla. sänkt mig i matte, bajs också. Sen blir man ju bara tjurig när han säger  "Jag tänkte inte sänka dig, men det blev fel när jag satte det, och sen gick det inte att ändra". Jomen det tackar jag för. tack  Aja, jag får väl fixa till det i nian, det ska nog fixa sig. hihi. 

Tråk väder idag igen, det blåser som fasen. Kul att sitta ute på haganäs i typ två timmar och kolla på fotboll med lärarna mot niorna. kallt kallt. Funderar på att skita i att titta på matchen och dra hem istället. Ingen märker nog något. höhö. Nä, nu ska jag väl dra mig från datorerna, vill ju inte bli värsta datanörden. mihiii, pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0