bust it baby

Idag är det midsommarafton, och jag vaknade hur tidigt som helst. Glömde natruligtvis stänga av alarmet på mobilen som i sin tur gick igång klockan sex på morgonen. Trött som jag var somnade jag om igen och vaknade sedan igen runt 8. Usch. Och idag verkar ändå inte hända något särskilt roligt. Visserligen ska det vara fest hos Johanna, men det skulle typ bara komma max 6 personer eller vad det var, resten är ju bortresta. Så ja, det känns ju lite tråkigt, men vi får göra det bästa utav kvällen så det nog bli roligt. Vädret verkar ju ändå helt okej, solen sken lite när jag var ute för ett par minuter sen. Men sol är överskattat, det blir säkert regn ändå. Neggotiv, jag vet. Enbart för att jag inte ska lägga förhoppningar på att det ska vara superfint väder, förbereder mig på regn istället. På så sätt blir det lite roligare om det nu inte skulle bli regn, och solsken istället. Much better.

Nåväl, snart ska jag väl traska in i duschen, och fixa iordning mig lite. Resten av dagen blir väl bara chill, äta mat, och sådant trevligt. Sen bär det antagligen av till johanna en sväng :) pusselipusspuss,

Glad midsommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0