even if it takes my whole life.

Jag kan inte på något sätt påstå att mina dagar flyter förbi. Snarare tvärt om, jag har gott om tid till att göra massor. Det är bara det att vädret just nu suger. Finns ingenting att göra, för ute kan man inte vara. Alla har nu åkt till göteborg för läger, resten är upptagna och jag har tråkigt. så idag har jag kollat på film, eftersom jag varit ledig idag. Riktigt skönt faktiskt. Att vara hemma med ändå få betalt, de ni. Tittade på fools gold, och ni som känner mig vet väl ungefär hur länge av filmen jag lyckades titta på? Ja, precis. Inte länge. Jappjapp, har dessutom städat rummet idag, i brist på annat. Och då är det illa, riktigt illa.

Får väl se vad jag tar mig till att göra ikväll. Blir väl att kolla film med pappsen. Kanon! :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0