friends with benefit.

Idag har vi haft redovisning i skolan hela dagen, redovisning utav vårt Kina/USA arbete. Tycker det gick ganska bra ändå, bara att det var väldigt tråkigt att bara sitta där + berätta om samma sak tiotusen gånger, om och om igen. Men jag tog mig igenom dagen på ett bra sätt. Och efterskolan la jag med ute en stund och vilade, skönt. Vid halv fyra stack jag ner och mötte bästa fanny vid lindex. Köpte student present och sådant. Blev även också en glass och jordgubbar blandat med prat. härligt tycker jag. Hon är ju helt otroligt bra den tjejen :)

Ikväll blir det väl antagligen bara till att sitta ute på altanen och chilla eller något liknande. Vi får se. Ouhff härligt.
Sen är det en skoldag imorgon, och på fredag är vi lediga. härligt som attan. Imorgon kväll blir det även student fest hos Hanna, kasnke även hos Emelie. Det ska bli trevligt, längesen jag var på student. Hihi. Ja, nä, nu kilar jag. Puss.

du förändras en del du med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0