how am I supposed to breath with no air?

Ja, planerna för idag blev väl ungefär som väntat. Med vissa undantag. Det blev först fika med Johanna vid ett tiden, mycket prat och sådant. Himla trevligt. Tack för det. Ja, sen stack jag hem ett tag. Och ett tag efter det cyklade jag hem till Jp. Kollade på stuart little (stavning?). Och det är en råtta. =)  Aja, sen cyklade vi ner till andy, och efter det vidare till älmekulla för att vi (andy då alltså) var så säker på att matchen började vid 5.så, yep, vi cyklade ner vid hem. Och var möter vi? Jo, en robin-pappa som säger att matchen börjar vid 6. G-great! :) Så vi cyklade ner till torget och satt där ett tag. Massa prat, dock inte så intressant. hahah. Klockan blev 6 och vi drattade ner till planen igen. Vinst till älmhult. Efter det cyklade jag hem. Så, min dag har varit väldigt kanon.

Ikväll ska jag gå och lägga mig super urly, börjar jobba imorgon vid sju. Insane, men så är det. Och i tre veckor framöver ska jag gå upp klockan sex, om inte tidigare. Jobbigt värre. Men jag får somsagt har pengarna i baktanke. haha.  yäyä, ska kila nu, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0