just remember darling

Jag hatar att sälja gräddbollar! Jag och johanna fick två lådor sålda, två! Så nu står jag här, med 16 lådor kvar och jag måste få dem sålda. Problemet är dock att det antingen är folk som inte vill ha, eller så har dem redan köpt. Irri är vad det är.

Aja, idag har jag annars haft en toppendag. Vaknade klockan 6 som vanligt. Fixa sen cykla till Älmekulla. Gjorde för övrigt klart vårt staket som vi började på förra veckan, kanon snyggt jö! Sedan blev det att rensa lite ogräs och sådant tråkigt. Men med lite musik i öronen är det inte så långdraget trots allt. Efter det slutade vi för dagen. Så jag knallade hem, eller jag cyklade, åt lite och efter det la jag mig för att titta på gossipgirl. Hur kan man inte tycka om det? Om det nu finns några som inte gör det. Sjukt spännande är det. 3 avsnitt irad efter varandra är precis vad jag behövde, och en halvtimmes vila. Så nu är jag pigg igen. Idag har ju förresten solen skinit lite granna, fast fortfarande blåser det riktigt mycket ute, så kallt är det fortfarande. Nu ska jag väl se ännu ett avsnitt. Har absolut inget bättre för mig. Roa mig? Call me! PUSS! :*


sometimes it feels like you deserve better.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0