one day gone

Att titta på när lärararna och niorna spelade fotboll var inte det roligaste jag gjort på länge. Det var som jag trodde, blåsigt och kallt. Det till och med stänkte lite regn över oss. Och efter lite mer än en timme var plågan över, niorna vann på straffar. Ingen aning om resultatet, men vann gjorde dem iaf. Matchen i sig var väl faktiskt ganska bra.

Aja, satte på lite Prison break när jag kom hem, kände inte riktigt för att göra något annat eftersom ja, vädret är ju dystert. Och då passar det med lite Prison break.  Nu är det inte långt kvar till sommarlovet, jag kommer ihåg när vi sa för 6 veckor sen, att det bara var 6 veckor till det var sommarlov. Det är ju helt sick va tiden går fort, den springer, tickar, far eller hur ni nu vill ha det, iväg. Hur snabbt kommer inte sommarlovet då att gå? När man jobbar tre av veckorna, och är på läger typ sista? Jisses, jag ska lätt göra detta till det bästa lovet. Blir ju vårt årliga rixFM besök också, det ska bli mys faktiskt. Och säkert andra festivaler hoppas jag? :) aja, ikväll blir det spanskamöte på gemö fritids. Ska prata om spanskresan vi ska åka på i nian, det längtar jag lite till faktiskt. Bara det att det är så jävla drygt att samla pengar till denna skiten. Men ja, vi får se hur det går ihop sig. På tal om fritids. Haha, jag lyckades återfinna min nya pojkvän, Max. hihi. En liten förskoleelev som åker inlines, som satsar på höga saker, som ligger lågt. Eller hur var de johanna? :) haha, urgullig pojk det där. Nåja, have a nice day (: puu-uuss!

 mitt hår ser ju nästan blont ut, schiesses! :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0