one, just one

Vaknade riktigt tidigt idag. Eller alldeles för tidigt för att vara sommarlov. Överengergi idag, och nu är jag inte ironisk. Så gick upp vid typ 8, städade rummet eftersom det verkligen behövdes idag, (lik som alla andra dagar). Att jag aldrig kan hålla rent, ja, jag får nog hålla med sara lite. Jag är nog en gris, som bor i min svinstia. Ja, så är det!

Idag händer väl inte så värst mycket, har precis spelat lite monopol med Martina, viktor och pappa. Dålig förlorare som jag är så ville jag inte vara med, så jag var bank mannen istället. Det var krånligt nog för mig xD Och ikväll? Ja, det blir väl fotboll för min del. Fotbollsnörden viktor är här, och han och martina typ tvingar mig att titta på det. Även om jag verkligen avskyr det. Någon som kasnke vill komma hit och joina oss? Föredrar lite bättre sällskap :) haha, no offence. Aja, nu ska jag kila, annat att göra. Känns som att jag bara sitter här nu, men vafan, vädret är kasst och jag orkar inte riktigt göra något särskilt, as usual. höhö. Aja, pusselipusspuss, (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0