du lever i ett tomrum.

träningsvärk, överallt. och jag förstår inte riktigt varför. jag kan ju själv säga att jag inte dirket har tränat så intensivt att jag borde ha det nu, men något är det, som gör att jag känner värken. Har inte riktigt kunnat smälta söndagens händelser, det känns fortfarande hur roligt som helst att jag fick äran att följa med Sara. tänk, det var 2-3 hela år sen jag satt på en häst, den känslan får man inte varje dag. superhärligt!

måndagen, blev lik som alla andra måndagar. inget som yttrade sig från det andra, utan en jättevanlig måndag. träning på kvällen med dans i över en timme. har bytt låt nu också, + ett ganska så häftigt intro. udda stil på låten, det tycker vi om, för ja menar, vi vill ju inte vara som alla andra. cyklade sen hem efter träningen, och Gud(?!) vad det snöade. min blå-grön-svarta halsduk var inte längre blå-grön-svart. utan täckt av vit snö. usch, det är 18 mars idag, och än snöar det! det ska bli ändring på det hela, eller vad säger ni? - och ni instämmer. för nu vill vi ha sommar, med soliga dagar, varma sommarkvällar och mygg som bitts. låter inte det ganska härligt i era öron?, jo jag tänkte väl det.

idag är det då, som ni säkert vet, tisdag. den här tisdagen var inte heller något utöver det vanliga. dock hade vi en hemkunskapslektion, där vi den här gången fick laga lite godare godsaker. kladdkaka och vaniljhorn bakade vår handplockade grupp. och de andra grupperna gjorde annat smaskens. så sammanlagt fick vi smaka på 6 olika sorters godbitar, eller, jag ljuger lite nu. så gott blev det trots allt inte, eller vad säger du Gurrz? =) ja, och ikväll blev det ingen träning på grund av allt i skolan. stortläxförhör/prov på amerikanska revolutionen, som jag inte kan ett dugg på, eller, lite har jag lärt mig. men inte allt på långa vägar. så det blir mer plugg ikväll som gäller... jag tröttnar! Så det kommer att sitta mycket fint med ett påsklov mitt i det hela. dessutom är det ju Kent på torsdag med c.o. det ska faktiskt bli ganska mysigt, har börjat se framemot det lite, efter vad Camilla berättat om själva konserten. så ja, jag håller tummarna för en bra spelning. (Y).

vad ska Kristin göra resten av lovet då? - ingenting.
MAKE ME BUSY!

för nu måste jag fortsätta med plugget, även om lusten ligger på botten måste jag få det gjort.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0