go out, find your way.

godmorgon  godmiddag  godkväll!

igår fick jag känslan av att våren var här, men icke! det snöade redan på kvällen, och idag vaknade jag av att det regnade något fruktansvärt ute. Nåväl, igår blev det att sätta sig på cyklen och traska ner till haganäs och sola med sis. bastade någon timme också, funnyfunny.

idag har skolan varit tråkig. inte ofta man hör annat ifrån mig. började med mentorstid, boring. sen språk, mer boring. sen ja, andra sucky lektioner. begav mig ner till klöxhult efterskolan , träffade johanna andre och johan. tittade film, sen tränade jag småttingarna, jättejobbigt idag. ja, sen blev det att träffa dem igen, stack ner till willys, för det var rea på godis, då johan och andre passade på :P. hade himlans trevligt, you make my day! <3

skitans konfa läger imon, känner verkligen inte för det. så imon blir det till att packa stuffs, sen dratta ner till älmekulla. nås på mobilen gott folk, (: nu-uu ska jag nana, go'natt, :)
"här skulle jag kunna roa mig själv en hel dag"

patetiskt, patetiskt, patetiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0