orkar du, vill du, kan du.

back on track.
ja, första dagen i skolan återigen. jag har varit riktigt trött hela dagen, trots detta att vi haft vår första håltimme ever! Dagen började med 50 minuters idrott, innebandy, ett mål, ja, det förklarar det hela. Sen hade vi våran håltimme, i över en timme. fräsigt, trots att tiden sprang förbi. Efteråt var det dags för slöjd, gjorde ungefär ingenting. Sen blev det dags för lunch, ovanligt lång rast där också, över en timme detta också. ja, det tackade vi för. Lite eget och sådant, hade väldigt roligt i grupprummet må jag säga. (:  Ja, sen var det dags för ytterliggare 80 minuters slöjd, då jag skrev klart en redovisning och annat sådant tråk. lyckades klämma ur en väldigt oväntad kommentar, då Marius står och dammsuger sina kläder fria från sågspån, på ett intimt ställe.
"men kolla, han står och suger av sig själv!"

Ja, traskade hem sedan, slocknade i sängen och vaknade tio i fem. oj, panik till tusen. kom typ tjugo minuter försent till träningen, men tur var väl det. jag hade verkligen ingen ork i kroppen för att träna, vilket märktes väldigt väl. (a). jag hoppas jag får tillbaka orken imorn, eller iallfall, lusten till att orka! (: nä, nu hade jag tänkt att nana, godnatt allesammans,

xoxo Kristin.

det där kändes tufft att skriva, lite gossip girl touch i det hela. =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0