skulle du våga ge mig chansen, att visa att jag är bättre än såhär?

nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. engelska prov/stort läxförhör imon, teknik inlämningsarbete på tisdag veckan efter påsk alltså, och revolutionen arbetet ska in på fredag samma vecka, och jag har inte ens börjat på det. och så har vi idrottsuppgiften, och jag som är ganska skoltrött nu. ja, v.17 eller v.18 har jag ju dessutom utvecklingssamtal, smack! men okej, jag gör mitt bästa, sen blir det som det blir.

skolan har gått rätt snabbt idag, började med eget  arbete, var nere i slöjdsalen och fortsatte på tekniken, sen vart det sug-bild. Ja, sen vart det ner i slöjdsalen igen och fortsätta, efter det var de mat, och sen slöjdsalen igen och sen idrott. och sjöld som ligger väldigt långt ner på 'favorit-ämne-listan', så har vi haft det iprincip hela dagen. fyfanfördet. Ja, idrotten idag var lite utöver det vanliga, lekte en massa idag. först var det något man skulle ligga på varandra(!?) det gick vi ju inte riktigt med på, höhö. lekte blind-boll istället, ouhff, att jag och linnéa ägde skiten ur alla, men, jag har ett erkännande att göra : JAG SÅG ALLT! muhi. (a) körde lite styrka sista kvarten, så har gjort lite nytta för mig själv iallafalll, finemang!

ikväll, blev det en jädrans massa plugg, engelskan imon. wish me luck, så gör jag mitt bästa!
nu ska jag gå iväg och fortsätta pluggandet, ska kunna det till 100!
btw, kent imon.. och shopping med johanna, wihu! go'natt! (:

image37


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0