don't tell me you're sorry cuz you're not

Torsdagen har smögit förbi, en rolig torsdag vill säga. Började med temaarbete, det kan jag ju med en gång säga att jag tröttnat på. Det drar ut på tiden så mycket, känns som att man ändå inte får något gjort. Vår skyltdocka har fått en kines också, haha, med rosa hudfärg. Sedan hade vi språkval, fick en del gjort, men inte alldeles för mycket. skärpning, men det är ju liksom bara två veckor kvar, då orkar man inte riktigt fokusera, särskilt inte när man vet att man har ett långt lov framför sig. härligt. Och efter språkvalet hade vi säkert lite temaarbete igen, sen lunch, och sen typ matte. Fast fick inte mycket gjort där heller eftersom vi pratade om alla regler inför imorgon och hur vi ska beté oss. Sista lektionen var för jäkla rolig.  Temaarbete, målade lite på vår kines och sedan hade jag och oscar rit tävling, xD. haha, ouhff, jag är bäst på att rita. Med undantag. haha. ja, det var faktiskt väldigt roligt, :)

Sen cyklade jag hem för skolan slutade, packade ner lite saker jag ska ha imon, och sen orkade jag inte mera. Så gick ut och la mig i solen med sis, härligt värre. Tills det kom en lite knatte och hoppade på studdsmattan, haha, pinsamt pinsamt. aningen. haha nu ska jag snart iväg och köpta mat, så mamma kan laga något gott till mig imorgon, och ikväll blir det återigen mera packning. Fan va roligt vi ska ha det!  Så, vi hörs på lördag! :) puss alla&trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0