du har något som tillhör mig

ge mig ett Ä! ge mig ett G! ge mig ett K! vad blir det? -ÄGK!
uppvisningen idag gick inte särskilt bra kan jag säga. känns som att jag gjort bort mig för flera år framöver. Men det är så det är. Jag hade iallfall det ganska trevligt. efter uppvisningen åkte vi ner till stationen för jp och sara skulle äta. Och jag har precis duschat och kammat ut mitt hår som för övrig ligger över hela golvet, och det är inte lite hår heller. Jaja, nu ska jag skriva klart idrotten och sedan skicka iväg det till Fredrik så jag har det avklarat.

Oj, nu blev det ganska bakvänt här. Ivartfall, dagen i övrig har varit helt okej. Inte mycket till solsken idag, men vid middag sken solen ett par minuter iallfall. Skolan gick fort idag, och vi hade det helt okej. Cyklade ner och beställde tid för klippning efter slöjden, så imorgon gäller det. Är egentligen inte alls sugen på att klippa mig, men inför konfirmationen måste man ha fixat lite ivartfall. det är inte länge kvar nu.

det är så simpelt, men du verkar inte se det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0