girls they just wanna have fun

tisdag. fick tillbaka våra hemkunskapsprov, är faktiskt ganska nöjd, for the first time. nåväl, planerade våran lilla bjudning också, det gick kanon eftersom vi fick den mat vi så gärna ville laga. Annars hände det inte så mycket mer i skolan, mentorstid och språkval. Som faktiskt var ganska rolig idag (för en gångs skull). Stojade och kastade ut en massa saker genom fönstret. Jag vet, nolifers.se men vi hade jädrans skoj faktiskt. Efter det hade vi en hyfsat lång lunch, göttans. Satt ute i solen med Johanna, tyvärr är det inte lika varmt som innan, men det kommer så småning om. Var med en kvart på sista lektionen, sen skulle jag ner till frissan. Var och klippte mig, det blev way to kort enligt mig. jag ångrar mig mycket. men ja, det växer ut så småning om. I hope.
 
Kollade lite på andra avenyn efterskolan, och somnade en stund efter det. usch, trött som tusan. Sen vaknade jag och då var det dags för träning. Som jag nu känner att jag kanske inte borde  ha varit med på. Hade redan ett skadat knä, som nu resulterat sig i två skadade knän och armbågen är näst intill blå, och mitt ansikte är mos! Haha, det måste ha sett rätt roligt ut, men det bjuder jag på hörni! (: Fick pengarna från barngymnastiken idag också, så nu är plånboken tung igen (a) nästan iaf.  ikväll ska jag kolla igenom matten, plugga lite kemi också, i'll need it. muhi,  Puss på er.

monika kristin karlsson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0