memories starts to fade.

Fy vilket tråkigt väder det är ute nu.  Vi vill ha sommarvärme! Nåväl, dagen har gått snabbt idag, trots halvfyra dag. Började med kondition på idrotten idag, stort plus till mig och paulina. Sen vart det tem-arbete med niorna. Hyffsat roligt, hamnade i en förvånadsvärt bra grupp faktiskt. Lite roligt var de när holmberg fixade värsta planen för att ta hans pappa legetimation för att komma in på olika pubar..
- Nej jag kanske inte likar han nu, men om ett par år så kan jag sno det!
- Ja, men om ett par år så går du in där lagligt.
haha det var faktiskt roligt. ni kanske undrar vad i hela friden det är för humor jag har, men det var roligt. Sedan var det något mer Markus sa, haha. fast dåligt minne som jag har minns jag ju såklart inte det. Nåväl. Dagen fortsatte med lite eget och sen engelska. På engelskan fick vi tillbaka våra bokanalyser, mvg! hell yeah. Kemiprovet fick vi också tillbaka,  vg+. Fast jag är nöjd. Dagen slutade med slöjd som för övrig var mycket rolig. Oscar, tommy, och Lucas har ju sin mycket sjuka, och otroligt omogna humor. Kul vart det iaf, sen har jag ju min egna lilla sär-humor. Nåväl, ikväll kommer det nog lite folk hit, kollar film och har mys! Nu ska jag äta, later. PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0