not that you ever would care

1 maj
och kvällen igår var helt otroligt rolig. bättre än jag föreställt mig faktiskt. skolan gick snabbt, trots so-prov som jag inte ens läst igenom, 12/12! hell yeah, men anledningen till detta var nog för att provet var enormt lätt. Ja, sen drog jag och johanna hem till henne, hämtade lite kläder och fräsigheter. drog över till mig och åt och sådant tjejigt. sen kom jp, och efter det kom ludde. var ute och gick, drattade ner till konsum för att köpta grädde och semlebullar. sen bakade jag och johan semlor. som en överraskning till Sara. jag hoppas du gillade det! <3

ja, sen drog jp till sin farmor, och johanna och ludde drog också. så ja, jag och sara pratade lite, sen drog jag in i duschen, fixade mig och så. drattade till johanna, och sen åkte vi till domina :)  där det redan var väldigt mycket folk, från det ena till det andra. vi hade det super trevligt hela kvällen igenom. ni kan ju iallfall fråga Jp och Andy. dem hade nog mycket roligt av det dem minns. aiiiight pojkar? (a). höhö. nu pallar jag inte prata mer om den festen, mer än att jag bugar och bockar.. tack domina!
inte för att bli för känslosam nu, men ni är verkligen kanonbra. hela högen ,tack alla!

Ikväll, var de tänkt att jag skulle sova ute hos baron med sara. men det blev inte så ikväll. så ja, det blir kasnke lite film med lite folk. sådant är alltid trevligt. först ska jag upp till hökön, träffa lite folk och sådant. ska väl bli trevligt antar jag (:  nu ska jag kolla film och dega i soffsen. jag har ingen ork till att göra något just nu, ska piggna till lite först! höhö . go'natt, för så lär det bli. jag kommer att somna (a)

monika kristin karlsson.

image53


Kommentarer
Anonym

Hej! Jag tänkte berätta lite om min blogg! Jag arbetar väldigt mycket med min egna självkänsla och min självbild och i min blogg så coachar jag inte bara mig själv utan även andra. Jag skriver även om min vardag. Så varmt välkommen in om du vill utvecklas som människa. Jag försöker skriva minst en pepptext per dag. Har du några ämnen du vill att jag ska skriva om så går det jättebra att kommentera ett ämne! Kram Pernilla

2008-05-01 @ 14:25:47
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0