so this is where the story ends.

wednesday .
Ja en helt okej dag, som jag alltid tycks tycka om alla veckodagar. Började dagen med bild, som inte var så väldans roligt. Fick veta betyg på våra poträtt också, och jag kan bara säga att jag inte tycker om vår bild lärare. Fyfan för henne! Tror inte det finns något med henne som är positivt. screw! Men eftersom jag inte tänker bli konstnär, så ska jag inte haka upp mig på detta. Istället fortsätter vid med resterande av dagen. ja, och efter bilden var det tema arbete med niorna tror jag, jag&johanna fortsatte på våran fina skyltdocka och så pratade vi en massa. Himla roligt hade vi kan jag ju säga. Efter det var de dags för eget igen, men fick ingenting gjort eftersom vi satt och pratade massa skoj och flygde flygplan. haha. Idrott hade vi också, baseboll idag igen. Smått dryg. OCH vi ska inte få ha kvar våran idrottlärare längre :( det suger. Tyckte faktiskt han var riktigt bra, men vi ska istället få en annan mycket " trevligt och snygg" enligt Camilla. haha. och nej, han är det verkligen inget fel på. haha. Efter idrotten hade vi eget igen, totalförvirrande. Men tillslut hamnade vi i rätt klassrum, med fel grupp. Så det kan gå ja.¨

När vi slutat cyklade jag johanna&linnéa ner till hartmans. Där det blev fika och prat och sådant trevligt. Alltid lika mys. Sen drattade jag'&johanna ut till bökhult. Har legat och pressat där hela dagen. Sjukt gött. "badade" faktiskt till och med, eller ja, jag doppade mig iallfall. + att vi såg världens sjukaste gubbe. Han satt där helt naken på bökhultsbryggan och läste tidningen, snacka om inget vett i skallen. no offence, men det där var faktiskt ganska äckligt. Aja, sen cyklade vi vidare till Ikea, köpte glass&Jp kom. Pratade och sådant trevligt. Och nu sitter jag här, ska skriva en liten "utvärdering"  av min schampo flaska, som jag tillslut blev färdig med igårkväll. Härligt!

Nu ska jag kila iväg en stund. vi hörs. puuuuusss! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0