we're done if we're undone

finally friday. Det tycker vi är härligt värre, iallafall jag. Skolan var helt okej idag. Började med tema-arbete med niorna, ja, vi får se hur det blir. Vi vill ha en redovisning som resulterar i film, men vi har inte riktigt bestämt oss, och om vi ens har tid till det. Vi får väl se. Ja, sen var det kompis-stödjar möte. Gick snabbt och smärtfritt idag. Sen eget arbete, gick fort. Spanska hade vi efter det, ingen seriös lektion idag heller. Körde samma lek som igår, fan idag var vi nära, nära att  vinna. Men det sket sig mot slutet, fast fick lite tröst pris ändå. haha. Sen var det eget och slutligen idrott. På idrotten körde vi baseboll, haha. Det var faktiskt roligare än jag trott, trots att reglerna var helt utöver det vi är vana vid.

Efter skolan cyklade jag hem, vilade lite. Sen blev det av att cykla ner till hartmans med sis och fika lite. Jättetrevligt och så. Blev en sväng i byn sen också, lindex, trend house, ja, lite sådant. Trevligt trevligt. Förresten, på tal om ingenting (som alltid) så börjar vädret reda ut sig igen, solen är framme. gutty! Så hoppas värdret håller i sig hela helgen så man kan vara ute och pressa, eller också bara vara ute. Ja, och om exakt en vecka är jag i Göteborg med klassen. Ska faktiskt bli ganska roligt (även om jag inte vet om jag ska köpa åkband). Känns lite meningslöst att slänga pengar på det, men jag har som sagt inte bestämt mig än, vi får vänta och se tills dess. Har ju en hel vecka på mig att komma på ett bra beslut. Lördagen blir det shopping för min del, det ska bli fun.  ouhffouhff,

nu ska jag kila igen, ska ut och, ja, vet inte vad jag ska ut och göra. Men vädret är hyggligt ute, så får passa på.
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0