you spinn my world around

Helgen har varit kanon som alltid. Vädret har ännu inte vänt från det bra till det dåliga, vilket är mycket bra. Men det händer väl när man minst anar det. Jag har iallfall, denna helgen, hunnit få lite färg på kroppen. Det tackar vi för!

Nåväl. Igår hände en massa roligt och tråkigt. Dagen började tidigt med gräsklippning, sedan låg jag i många, många timmar ute i solen. Sedan bar det av till bökhult, och då badade jag faktiskt hela mig(!). Det tackar vi Fisk för. tacktacktack! Du kommer att få igen ska du se. vänta du bara (:  Ja, sen cyklade jag hem för mat, och sedan upp till klöxhults-spåret gör grilling. Eller ja, fortfarande är det ingen av oss som har förstått poängen med grillning, så vi bara eldar för att hålla värmen. vilket också är väldigt trevligt kan jag säga.

Idag vaknade jag med solsken i ögonen, och eftersom jag lovat mamma att städa mitt  rum, så höll sig skenet inte lika länge. jag var riktigt trött men ja, det var bara till att sätta igång. Sen dessutom har jag och martina tvättat både mammas och pappas bil för att vara lite snälla. biltvättningen resulterade i vatten krig med sis och mamma. haha härligt, och kallt som tusan. Ja, sen låg jag bara och drog mig ute i solen tills Sara ringde och sa åt mig att cykla till bökhult. och så fick det naturligtvis bli. Säger Sara något, så ska det vara på det viset. jag har lärt mig! (: Träffade massa folk där, och än en gång badade jag. Fast denna gången var det på de grunda, gillar inte riktigt att de itne finns några bryggor där än. Kommer inte komma upp liksom (a). Men jag låg ändå mest och pressade, kan inte låta bli, så nedrans skönt att vara ligga på bryggan och känna solens strålar träffa kroppen. En underbart varm och härlig känsla. inte sant? Cyklade hem runt 7, kände mig väldigt tvungen att få färdigt mitt idrotts-arbete som jag inte ens hade börjat på. Eller, jag hade skrivit typ en sida, och ja, jag tänkte få ihop det till iallfall tre datorskrivna sidor. Vi får se hur det går. Jag som hade tänkt lägga ner mycket tid på detta arbetet, och så blir det osm alltid, att jag gör det i sista minuten. Duktigt jobbar K, verkligen.

Nu ska jag då fortsätta med det, så jag någon gång får det färdigt. och får det bra! höhö.
Imorgon är det uppvisning på haganäs, 17,30.  Puss.

image62


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0