can't get you out of my head

Hejsan. Har ni alla haft en bra lördag hittills? Antar att de flestas lördagar bara har börjat nu. Min är iprincinp över. Jag och Johanna for som sagt ner till opensun och solade oss bruna. Snacka om att jag fräknar så de räcker och blir över. Fy attan. Men skönt var de. For hem och skulle hjälpa mi padre med bröden, men det hade han visst under kontroll, och jag kan väl säga såhär, dem blev stora, och ganska fula. Men säkert väldigt goda. De är ett mysterium vi aldrig visserligen kommer att få veta, sålänge inte en god vän till oss köper brödet och kommer med lite feedback. Jag la mig iallfall i sängen för att kolla lite på one tree hill, hann inte så långt förrän jag började känna mig trött, så pausade och nanade lite istället. Nu är jag ganska yrvaken, och ja, virrar runt i huset lite här och där.

Min syster insjunkar snart i sin halsfluss, tycker synd om henne! Dock är hon så gott som död om hon smittar mig, och det har jag förklarat klart och tydligt för henne :)) Så hon är med på noterna. Ikväll ska jag nog över till Johanna, där även Titti och Eve ska befinna sig. Vad som händer där är bara till att vänta och se. Blir säkert lite film, eller någon promenad?  Nu ska jag gå och sätta på mig lite spackel, sminka mig alltså. Lite sent att göra det nu, men om jag ska ut vill jag inte se ut som shrek, vilket ni alla kanske kan förstå. Ni tjejer förstår nog mig iallafall. ha en trevlig kväll! Puss!

jag tror inte jag uppskattade det vi hade, det märker jag nu, när jag inte har dig längre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0