Cause now again I've found myself

Tjofräs!
Vaknade relativt tidigt idag för att hinna följa med och handla med mamma och pappa. Hårspray på köpet, aldrig fel att följa med och handla med dem. Då får man allt sådant gratis. Att lägga 60 egna kronor på det är något som svider i plånkan. Men det gör det väl i allas? Ja, sedan for vi till thaiaffären, mamma köpte thaimat och sedan hem. Har gjort klart min bloggdesign nu, eller klart och klart. Jag gjorde om den totalt för jag fick inte riktigt färgerna till att stämma. Men nu är jag mycket nöjd, för ett tag iallfall. Säg gärna vad ni tycker om den! :) Lite kritik är aldrig fel.

Iallfall, snart ska jag äta lite, fixa iordning mig sedan tar jag bussen (pappa) ner till osby. Spendera kvällen hos adam är aldrig något man tackar nej till. Gullet. Bäst att sätta igång så att man blir färdig innan det är kväll igen. Haha. Jag hoppas ni får en bra kväll, hinner nog inte uppdatera något mera idag, möjligtvis när jag kommer hem. Vi får se.
big love.

pojkar små, =)


Kommentarer
sebastian

Oscaaar (:

2008-12-04 @ 22:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0