firrar

Godkväll! :)

Åh så var äntligen söndagen över. Dock har ju denna söndagen inte varit så plågsam trots allt plugg.  Har pluggat nästan hela dagen, små undantag med promenader hit och dit för att hämta en nypa frisk luft. Skippade träningen idag. Kände att jag verkligen inte orkade det. Var ute och gick en sväng med Sara senare på kvällen, då jag lagt provet åt sidan. Vi gick ner till robin, hamnade där med lite fika, lussebullar. Känns inte det otroligt juligt alltså? Jo, jag vet. Nästa helg ska jag och mamma baka också :) Inför julskyltningen som känns ännu mera juligt :)

höhö :) Jao, nu har jag pluggat lite till. låter jag som en plugghäst eller gör jag? :) haha. men det är inte så överdrivet som det låter. tro mig. Har precis kommit ur duschen nu, varmt och skönt, tillskillnad från promenaden vi var ute på. Fast vi fixade varm choklad och lite pommes. Så det löste sig finfint! Min fisk är bäst. På alla sätt och vis. :))

nu ska jag inte skriva mer, har blivit väldigt många inlägg denna söndagen. Men mindre bli det, för nu börjar skolan igen, veckan är igång, sucky!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0