for some reason I can't explain

Kvällen spenderades hos Tobias i diö med massa folk. Mycket till fest kan jag inte påstå, men visst var det  trevligt ändå. Kollade lite på tv och mös i soffan. Inte helt fel det heller. Åkte upp  med joel, där även alban och hannes satt. Trevlig biltur dit och hem ivartfall. Har roat mig med tvn de senaste timmarna, och nu är det datorn som gäller. Måste nog krypa till kojs snart. Trots allt skola imorgon, eller hur man nu ser det. Fyfan. Jag kommer aldrig orka. Jullov, nu?! :D Äh bara några veckor kvar, sedan mår vi alla fint av lite mysiga juldagar och allt som hör till.

Usch ja, nu blev jag sugen på lussekatter och även lite sömn.
godnatt! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0