give me one more chance to stay

Jag är trött, så jävla skoltrött!

Dock har denna dagen gått ovanligt fort. Mentorstiden ägnade jag och oscar åt mobilspel, jag och johanna gick även runt och samlade ihop vilka som skulle vara lucia kandidater detta året. Spännande, hård konkurrans kan jag lova. Andra lektionen jobbade jag, simon och emanuel med vårat USA-tema arbete. Gick sådär, men vi (Jag!) har kommit på en smart, väldigt bra idé. Dagen fortsatte med språkval, nytt hörsförståelseprov. Gick helt ok. Men inte lika bra som förra spanskprover kan jag lova. långt ifrån. Hade ett pass eget och sedan var det lunch. Gömma nyckel med simon, haha  lätt roligast. Efter lunchen hade vi engelska, inte helt fel. Vi hade trots allt ganska roligt jag och Salome. Sista lektionen hade vi mattegenomgång. En händelserik lektion. Salome är otursbarnet själv. Nys på den du! Plus att hon klämde fingret under stolen.
- vad har hänt?
- hon klämde sig understolen
- Simon satte stolen på mitt finger så jag klämde det.

 Haha, 3 lärare frågade, och simon svarade alltid likadant, detsamma gjorde salome. Busted simon? :) maybe.
På hemvägen kilade jag inom banken. Satte in lite pengar på kontot, rich girl, oja. Haha, almost. Nu hade jag tänkt mig att ta någon macka eller liknande innan jag förbereder mig för att dra till barngymnastiken. Man blir så glad av att träffa de små liven, och lite pengar är ju faktiskt aldrig fel. Även om det inte rör sig om så värst mycket, är det alltid lagom. Lagom till julhandeln också, finemang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0