here with open arms

För er som undrar, min syrra är en riktigt dålig förlorare :)
Vi skulle ju som sagt spela lite ps2, och det gjorde vi. En liten, liten stund. Efter att jag vunnit typ alla gångerna, (3ggr) så gav hon upp och ville kolla på film istället. Haha. Ja, alla klarar inte av att bli slagen av mig nej. Kollade på monster till svärmor, men jag somande, och gick sedan och la  mig i sängen för en god natts sömn.

Idag vaknade jag halv 9 typ. Gick upp, duschade och så. Sedan for jag ner till haganäs för mitt och saras veckosnack! :) Matchen gick förövrigt väldigt bra för Älmhult som vann med 7-4. Eller minns jag helt fel?
Ska nog snart ner till haganäs igen för att kolla på b-laget. Tänkte jag skulle se om jag fick med mig någon också. Ikväll blir det även träning, kanon det ju! Må dansen bli bättre än förra gången! :O

Nu ska jag iallfall käka! puss

Har har du han Sara, Så jävla söt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0