he's taken you for granted

Hejsan!
Sitter och kollar på EMA på mtv just nu. Är det inte otroligt bra och ett mycket bra tidsfördriv, in a good way? Jo, absolut. Fick i mig lite mat innan som sagt, raggmunkar för andra gången idag. Åt det i skolan också, men vad gör de? Sålänge det är gott går allt att äta, inte sant?

Nu har precis take that uppträdit, och katy perry gör sitt jobb bra. Får se hur länge jag håller mig vaken för att se detta, jag lär väl däcka i min säng alldeles strax, ganska trött skulle jag beskriva mig själv just nu.
Oj, rockout priset delas ut nu, dock inga bra band. haha nu ska jag kolla och inte sitta och avslöja ännu mera här :D vi hörs! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0