how can these hands create a better place?

efter att ha fått klagomål från en viss person är det bäst att inte glömma nämna det den här gången.
jo, det var såhär att min syster, martina, gjorde mål på matchen idag. Hon tyckte ni skulle få veta. Skrytmånsen här va!

Kan också passa på att berätta att jag gjorde en god gärning idag påväg hem från träningen. Tog mig nämligen tid att förklara för en man vart sunnerbogatan låg. Det tog sin tid, men tillslut tror jag att han förstod vart jag menade han skulle ta vägen. Får bara hoppas på att vi menade samma gata, annars kan det ju bli lite pinsamt, å andra sidan, honom träffar jag nog aldrig mer igen. Nu ska jag duscha och sedan sova. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0