I better think twice.


promenaden var väl behövlig. dock bytte jag partner. Fick bli att gå en runda med johanna istället, för syrrans låg och vilade och orkade inte följa med, lata jävel :). Men jag hade verkligen inget emot att gå en sväng med johanna istället, tvärtom, bara väldigt trevligt. Vi hade en del att prata om kan man väl säga. tack hjärtat!

Mitt studerande står förövrigt ganska stilla nu. Har skrivit om all fakta från genomgångar, böcker, häfterna, osv. 7 blad blev det. Så visst har jag en del att ta i tu med, det kan jag inte förneka. Frågan är väl hur bra engagemang jag har, och eftersom so inte är mitt favorit ämne så ligger jag väl ganska långt nere, nära botten kan jag väl säga.

Min vecka är ganska lugn trots provet.
måndag - prov? eller är den på tisdag? plugg iallfall.  lucia träning. samträning med barngymnastiken inför uppvisning
tisdag - prov?   lucia träning, till klockan 3(?!) träning.
onsdag - STUDIEDAG! Alltså förstår ni att det blir slapp för hela skiten.
tordag - avslutning med barngymnastiken. julfika, mumma!
fredag - helg!

Ikväll har jag även dansträning. Gutt!
men nu ska jag fortsätta med so:n. Så jag inte failar helt och hållet.
vore lite pinsamt och ganska tråkigt. puss

lovade bogdan lite bilder från festen.
så håll koll på bilddagboken. där kommer några upp inom kort.


Kommentarer
Johanna

tack själv gullet! du betyde så mkt för mig, älskar dig <3

2008-11-23 @ 19:36:49
URL: http://respectme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0