I still believe

Gårkvällen blev väl kanske inte helt som tänkt. Men hade det himla trevligt ändå. Salome kom hit vid 3 tiden kanske. Vi pratade, kollade på film och fixade oss. Sedan körde pappa ner oss till macken mittemot ikeastolen där vi träffade adrian och väntade på skjuts att Wikingsson. När bilen kommit och vi packat in oss, for vi iväg mot osby, hem till adam. Där var det förfest med 6 killar och 2 tjejer, jag och salome. Men vi hade det trevligt ändå, med gott att dricka, gott sällskap och lite roliga spel så tog vi oss igenom. Halv 10 kom taxin och vi satte riktningen mot lokalen där festen hölls. Och visst var det mycket folk, väldigt mkt. Men hur många kände man egentligen? Det var väl där det första misstaget kom. Vi (jag och salome) kände inte så många där,  vilket genast gjorde det lite tråkigare. Träffade på några känningar som vi pratade med och så. Mycket mer hann vi inte med, för kort därefter kom misslyckande nummer 2. Klockan 11(!) blev vi alla utslängda av någon okänd anledning. Då vi istället stack hem till adam. Där kollade vi på andra avenyn och salome  hann även roa sig med bilddagboken. Lillen kom också efter lite guide hit, och lite dit, och huxflux var han på någon annans gård. Sedan kom han rätt. :)

De var snälla som skjutsade hem mig, och vi såg tre rådjur på vägen hem. Men tror nog jag var den ende av oss tre som såg den första. Magic eye! Jag gick och la mig när jag kom hem, och vaknade vid 5 tiden av ett sms. Somnade om någon timme där efter och nu sitter jag här igen. Lite update om min kväll, som säkert ingen är intresserad av, men ändå läser. Jao. Men nu ska jag äta något! Ikväll blir det till att kanske träffa evelina och tittiluttan. Får se!

goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0