If I were a boy

Vilka problem som uppstår bland tjejer alltså :)
Ibland vill man vara kille för att slippa dessa meningslösa småbråk. Lite tråkigt att det jämt blir så, för det är väl egentligen ingen som menar något dumt med det. Jag tänker inte på vad jag säger, andra tänker inte på vad dem säger, och ja. Det skapar problem, och problem, det är aldrig bra. Inte ens när man som mest vill ha det, inte ens då nej. Nu gör jag det igen, jag ber om förlåtelse av er. Jag kan också prata utan att tänka. Ganska ofta till och med, och det är jag medveten om. Peace?


nu ska vi bli glada :D jag sitter och trixar med olika desiger till bloggen, i brist på annat faktiskt. Men jag orkar inte göra något annat, tänkte att jag läser igenom spanskan innan jag går och lägger mig, och så fixar jag resten av matten i skolan. Så ja, om ni vill, så kan jag kanske fixa en design till er? Ni kan ju iallfall säga till, jag gör det gärna. I och med brist på liv :) höhöhö :D Jag är lite sugen på one tree hill faktiskt, men känner inte att det är lönt att börja kolla nu, ska in i duschen innan också
/ KRISTIN.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0