när jag vaknar på morgonen, vill jag bara känna dig i min närhet

"jag har en mussäker kabel"

"det är din kabel som ligger i riskzonen"
den pojken är knas!

oj, jag har skrattat så mycket så jag har ont i hela kroppen. Eller kanske inte beror på det, tror snarare jag fått en grym träningsverk ifrån träningen idag. Lite av båda två kanske till och med? Jag kommer i vilket fall som helst inte kunna ta mig upp ur sängen imorgon iallafall, det är en sak som är säker. Om jag väl kommer upp, kommer jag att gå som en gammal 90åring. Ja, det sägs ju att man åldras fort, för min del blir det ju från 15 till 90 över en natt. Slå det om ni kan!

Usch, pluggandet.....
kan inte direkt påstå att det går särskilt bra. Återstår att se hur det går imorgon.
nä, nu blev det duschen för min del. godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0