search to find


tyckte det var dags för en bild nu. Var ju trots allt ett tag sen, och det ser så tråkigt ut att inte ha några bilder i inläggen. Så passar på nu. Har fått värsta brainfreezen nu. Istället för lite mat gjorde jag lite milkshake till mig själv, vilket är väldigt gott, men oh så onyttigt. Jag måste börja bli nyttigare. Ja, att sluta äta godis såg vi ju hur det gick, höll inte så länge. Men jag har faktiskt lyckats med att dra ned på det, toppen! :) Ska komma på något som är ännu nyttigare, och mycket träning. Ska se om jag hinner gå ner till friskis och träna lite då och då. Men tid har jag inte särskilt gott om, gäller att hitta någon dag som passar.
:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0