time goes by

Nu är jag hemma igen. Eller, har egentligen varit hemma sen halv 11. Men har inte fått tid till att blogga förrän nu. Iallafall, fick skjuts av pappa hem till adam. Kollade film och så. Hans katt är läskig. Just so you know. =)
Jao, sedan kom han och hämtade mig igen, sis följde också med, och nu sitter jag här. Har inte särskilt mycket att göra, så snart ska jag och syrran käka popcorn och spela lite ps2. Nördar som vi är. Men det var ett bra tag sen man spelade det, alltid kul att nörda sådant ibland serru! :)

Imorgon ska jag vakna tidigt för att träffa sara på haganäs, kolla på killarnas innebandy match. Påminn mig nu igen om varför jag tar mig dit varje helg för att titta på dem? :s
Just de ja. Fisk! :) Annars kan jag inte komma på varför jag gör det. Stiga upp tidigt en söndag då det egentligen är sista dagen jag kan sova ut på. Usch. Ja, livet är hemskt ibland :) Nu ska jag dra igen. vi hörs! godnatt för er pluttar som ska nana nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0