it's not enough

Jag vaknade halv 12 idag! Kan ni fatta? Halv 12! Jag kommer aldrig klara att kliva ur sängen i rättan tid imorgon. Jag kommer få ett helvete nästa vecka, det säger min magkänsla mig. Men å andra sidan, hur ofta har jag kunnat lita på den egentligen? Ja, det återstår att se.

Idag ska jag ner och kolla på grabbarnas match. Men först ska jag och sara ta en fika, och vi ska vara duktiga och  gå ifrån hennes, ner till fikaplacet, ner till linné och tillbaka. Låter duktigt va? Jao, sedan blir det att kolla på en till match, syrran spelar. (y). Ikväll blir det även dansträning, som inte är helt åt skogen det heller :) Ganska bra faktiskt. Egentligen hade jag tänkt att jag skulle börja på hemkunskapen också, men det verkar inte som att det blir någon tid över till det faktiskt. Men om jag minns rätt, har vi hela nästa vecka på oss att skriva klart den, så jag ska nog lyckas få ihop något läsbart. Jao!

somebody told me that this is the place
where everyting's better and eveything's safe.


Kommentarer
matteus

"somebody told me that this is the place

where everyting's better and eveything's safe." vill inte krossa uttrycket men ett sånt ställa varar inte för alltid.. :( det kommer alltid något som gör det underbara stället till ett stort svart hål :$ :S

2008-11-03 @ 14:25:24
URL: http://lifesmistory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0