Gonna camp in my sleeping bag, I'm not gonna move

tjollahoppsan!
Skolan idag har varit väldigt tröttsam. Jag tror inte det gick en sekund utan att jag var rädd för att jag skulle somna. Började med slöjd, blev klar med träslöjden också, nöjd var man här ja. Men ibland får man faktiskt vara det. Efter det hade vi teknik, byggarbete på får friggebo. Gjorde ingenting för att jag och Pau inte är i samma grupp. Ska nog köra med på de på byggdagen, lättast så. Så den långa lektionen ängnade jag och oscar åt till att limma ihop varandras papper och saker med limpistolen. Lättroade.se, kul var det iallfall. Sedan hade vi lunch, hambrugare med väldigt små biffar, så tog lite potatismos istället för bröd, funkade finemang det också. Och jag visade och berättade att "Den kan bli jätte stor", min dubbelhaka alltså :) Rast, sen spanska. Fick tillbaka proven vi gjorde förra veckan. MVG! Då blev jag lite pigg faktiskt. Blottningen fick mig också lite piggare, nettan&simon. wuhuuu! :)

sista lektionen var allmänt dryg. jobbade på vårat manus, kom typ ingen vart ändå. Heja oss. Teamwork, bigtime! Sedan skjutsade jag hem johanna på cykeln, gick lite åt höger/vänster hållet, men vi kom fram i vilket fall som helst. När jag kom hem gick jag fort in i duschen och värmde mig. Sjukt skönt, med tanke på att jag höll bokstavligen på att frysa ihjäl påväg hem. Nu fick jag lite napp när jag sökte på piratebay, one tree hill s06.e09 är ute nu! Så har laddat ner det, tänkte ta och kolla på det senare. Antingen innan träningen, eller så blir det efter träningen. Inte bestämt mig ännu. Efter träningen blir det även ledarmöte. Gott med fika, som vi vanligtvis inte tackar nej till. Gratis är gott sägs det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0