you will always be right there.

Godmogron ladies.
Vaknade tidigt idag, började baka med mamma. Men får göra lika lite iår som förra året, det på grund av mina riktig fula försök till att baka bullar. Istället är jag formläggare, haha, lite lättare jobb, plus det får jag ju lite tid över till att blogga. Så nu är mamma i full gång, knådar med degen, och jag sitter och slappar vid datorn inne i köket. Hon har  bara sig själv att skylla! Jag och pappa ska senare idag baka bröd också, får väl se hur de går, och hur mycket jag får ta del av den bakningen.

Nåväl, igår har jag inte berättat om. Skolan var tråkig, även idrotten som man ändå brukar tycka är rätt hyffsad. Efter skolan drog jag ner till trend house och provade klänningen jag pratade om. Men den var alldeles för stor, så jag gick ur butiken tomhänt eftersom jag inte hittade något annat heller. Stack till Ikea efter, med Johanna, Sanja, Paulina  Titti, och Elin. Vi hade skit roligt, åt och pratade och så. Adam kom senare också :) Stack hem till adrian senare, där även linnea, stina och adrian själv var. Kollade på idol och så. Trevligt. Hemvägen var dock inte lika roligt kan jag påstå. :/

nu vill jag spola tillbaka tiden, då allt var bra igen.



Kommentarer
paa

du glömde titti;)

2008-11-29 @ 13:49:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0