and just because i'm loosing dosen't mean i'm lost

Godmorgon (Igen).
Matchen slutade inte överdrivet bra för älmhults del, men på något vänster klämde de in 2 mål de sista fem minutrarna. Matchen slutade tillsist 2-6. Alltså inte lika rolig att kolla på som förra, men några saker hände som gjorde det lite roligare. Var ju där med Sara och Johanna som alltid är roliga, och de andra var när jp's klubba bara huxflux gick sönder på mitten. Skit fick jag för det efteråt när jag av misstag kommenterade det. "Nu passar den ju dig!"
När jag kom hem kollade jag på oth, åt och lite sådant. Sedan somnade jag, och nu, 2 timmar senare är jag vaken igen! hur lyckas jag? Så trött var jag ändå inte, och nu kommer jag ju inte kunna somna ikväll for sure. Tur väl är det att det är träning idag, och att den börjar en halvtimme tidiigare än vanligt. Gutt!

Nu mina damer och herrar, ska jag göra spanskan. Nu ska jag det! Inga undanflykter eller något den här gången.

big love ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0