believe it or not

Kvällen fortsatte lika bra som resten av dagen. Nästan lite bättre än väntat. Adam ringde vid 11, så pratade lite med honom, trevligt värre. He's good, so good! :) Sedan har jag spenderat resten av tiden med att snacka med martina and so on.Nu har vi slagit på tv400 för där är det fredag den 13:e maraton. Men dem filmerna är så b och väldigt uttjatade nu. Men vi har inget annat att se på, så det får bli det. Plus att jag måste stå ut med henne i min säng ett par nätter nu framöver. Iallfall tills de blir färdiga med hennes rum. Min värld går under, eller kanske inte riktigt. Rätt mysigt trots allt ;) hahaha! nä, nu känner jag att syrran är lite rädd nu, bör hålla koll på henne nu istället för att sitta här och skriva onödig information! Godnatt allihopa! Sov gott!

:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0