dancing in my wooden shoes

Idag blev det träning efter många om och men. Det är jag glad för, på sätt och vis. Eftersom jag aldrig lämnar träningen helt oskadd, så gjorde jag inte det idag heller. Idag var det mitt finger som åkte på sig en riktig smäll när jag skulle göra flickisen (som jag förövrigt gjorde helt själv!) men linda vart ivägen med sin hand och så "kaboom!". Ajaj. Så nu är mitt kära lilla lillfinger ganska illa stukat, och tjockt! Nu är det inga prinskorvar här inte, snarare värsta feta grillkorven. Jappjapp :) Annars vart träningen ganska rolig. Prövade på att göra dubbel volten för första gången också. Klarade nästan det, men nästa träning, då jävlar, då blir det inte nådigt. :)

nu ska jag kolla lite one tree hill, sedan nana. Lång dag imorgon också. Börjar ärligt talat bli lite smått segt nu, har inte mycket att göra längre, och det var ju en av anledningarna till att jag fick sluta tidiare. Men also ganska gött faktiskt. jaojaop, ja, nu blev de oth as I said. Puss på ljumsken!



Kommentarer
Martina

Stackars liten :D

2008-10-07 @ 22:38:25
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0